In de webinterface van Isah SCI is het nu mogelijk om onderscheid te maken tussen een productieomgeving en een testomgeving. Bij de in- en uitkomende authenticatie voor de partijen geeft u de configuratie en toegangsgegevens voor productie- en, indien van toepassing, testomgeving op. Op de schermen waarin verzonden en ontvangen berichten zichtbaar zijn, is een knop op het scherm toegevoegd waarmee u van de productieomgeving naar de testomgeving kunt schakelen. U ziet op deze schermen alleen nog de berichten die bij de gekozen omgeving horen.
Voor bedrijven die met derdenapplicaties werken in combinatie met de SCI-omgeving is ook het werken met API's hierop aangepast.